Fröken Svår

onsdag 17 december 2008

I'm a Wineoholic

Jobb 16.00-23.30. Jag och Lillan, lika roligt som alltid, var några griniga gubbar som kom in men dom ändrade snart humör för Jag och L är så charmiga ;)Smörade och charmade lite och köpte till mig lite vin, sen plockade jag upp the one and only prio number one Mathias och gasade hem till mig. Nu sitter vi här och jag lyssnar på min medicin för själen, Rock <3>

Jag har även kommit fram till att jag har seriösa "Gå-Och-Lägg-Dig"-problem och allvarliga Alfons Åberg syndrom. Jag ska bara, jag ska bara. Hm. Dags för ändring kanske? Fast ändå, vad spelar de för roll om jag sitter uppe hela nätterna och njuter på mitt eget lilla speciela sätt, med vin,öl och skön musik, när jag ändå jobbar kvällar? För ingen har ändå tid att träffas på dagarna då dom jobbar så jag kan lika gärna sova då. Eller hur ?

Nej, sluta fördriv folks tid, ni ska inte behöva läsa allt för mycket om mitt tragliga liv:pInnan jag slutar ska jag lägga till samma sak som Anton har i sin blogg:

Dagen Citat: Om man hör dålig musik är det ens plikt att dränka den i högljud konversation.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fröken ripoff ;)

Skicka en kommentar