Fröken Svår

tisdag 4 december 2007

Tankar


Sexguden har hittat hem... och stuckit igen.


Sitter och stirrar mig blind på denna hatälskade dator och dess små knappar med bokstäver och försöker få ner mina tankar, men de blir inte riktigt som jag vill. Jag borde väl skriva något meningsfullt och förnuftigt. Om jag skulle lägga ihop alla gånger jag har försökt att skriva något sådant skulle jag kunna öppna en hundkennel, fast för meningsfulla blogginlägg (?). Tiden går extremt långsamt när man har huvudet fullt med oförnuftiga tankar. Dagen har gått relativt snabbt vilket dom har en tendens att göra nu för tiden, men de är på ett oförklarligt sätt bra eftersom de gör att jag snabbare kommer fram till dagen då mitt liv så radikalt kommer att förändras och jag vilsen och ovettande kommer att slungas ut i verkligheten. Varför tycker jag att det är bra igentligen? Enda relativt bra anledning är väl att ja kommer bort från Gbskolan a.k.a militärbunkern för ofrivilliga själar. Nej djupa ovettiga tankar i en alldeles för tidig timme.

Dont...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar