Fröken Svår

onsdag 20 februari 2008

Brustna hjärtans höst.

Gick och duscha runt 2 sen kom maria och hämtade mig för en fika i stan. Vi åkte först hem till henne, fick även kika på hennes nygjorda tattoo, hur snygg som helst! Är verkligen sugen att göra en nu men jag vet fortfarande inte helt vad ja ska ha för motiv. hm, jobbigt de där.
Julia joinade vår fika stund på Lilla, blev en trevlig timme med lite skvaller. som vanligt :)

Sen gick jag och maria på Bowlingen för att kolla om Majk va där men de va han inte. Då slank vi in på Bergmans optik istället och provade lite glasögon eftersom jag ska få nya :) Hittade ett par skit snygga Dolce&Gabbana bågar, så nu ska jag bara prata med mammsen och så :)

Sola ikväll, ingen som vill joina ? Läskigt att gå själv.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar